close


 


最近急忙著找婚禮歌曲跟婚禮樂團,卻一點頭緒都沒有


不過在找婚禮歌曲的時候,又聽到了Christina Aguilera唱的 Save Me From Myself。


沒遇到江先生之前或許我還無會體會歌詞的意境,只覺得Christina的歌喉好好聽


好柔好甜,好像喵咪呢喃的聲音。


現在再來聽這首歌,內心卻是無限的感動,


就好像我的美好與醜陋,江先生都概括承受。我生性較害羞,他也都會儘可能的保護我。


他不介意我的過去,我也很謝謝他在當時拉了我一把。


我在他的愛環繞下終於在黑暗的那端緩緩走向了光明。


想把這首歌獻給江先生,歌詞實在太貼切。


It's not so easy loving me 愛著我不是件容易的事
It gets so complicated 事情變的多麼複雜
All the things you gotta be 你面對的一切
Everything's changing 所有事都在變
But you're the truth 但只有你不變
I'm amazed by all your patience 你的耐心使我驚奇
Everything I put you through 那所有我讓你經歷的一切

And when I'm about to fall 當我快要跌倒時
Some how you're always waiting with
Your open arms to catch me 你總是打開雙臂 在那一霎那接住我
You're gonna save me from myself 你將為了我拯救我
From myself, yes 為了我
You're gonna save me from myself 你將為了我拯救我

My love is tainted by your touch 你的觸摸感染了我的熱戀
Well some guys have shown me aces 雖然有些不錯的男孩
But you've got that royal flush 但你就是我的首選
I know it's crazy everyday 我知道每天都很瘋狂
Well tomorrow maybe shaky雖然明天可能不定
But you never turn away 但你從不離去

Don't ask me why I'm crying 別問我為何哭泣
'Cause when I start to crumble 因為每當我要崩潰時
You know how to keep me smiling 你知道如何讓我微笑
You always save me from myself 你總是為了我拯救我
From myself, myself 為了我
You're gonna save me from myself 你將要為了我拯救我

I know it's hard, it's hard 我知道這很難 非常難
But you've broken all my walls 但你已闖進我心房
You've been my strength, so strong 你是我最大的力量

And don't ask me why I love you 別問我為何會愛你
It's obvious you tenderness 顯然是你的體貼和愛
Is what I need to make me讓我變成了 ...
A better woman to myself 更好的女人 讓我自己...
To myself, myself 讓我自己...
You're gonna save me from myself 拯救我自己

arrow
arrow
    全站熱搜

    yuhsueh 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()